dinsdag 5 oktober 2010

Hoe leuk zijn triootjes nu echt?

De Viva-enquête stond het in de top drie van droomfantasieën: een trio. Erover fantaseren kan heel spannend zijn. En het is veilig: je hebt zelf de touwtjes in handen en er gebeurt niets dat niet jij wilt. Maar hoe is het om écht een derde in bed te halen, of om die derde zelf te zijn? Is dat net zo opwindend of zou het beter zijn geweest om er alleen maar over te blijven dromen?

Chantal (26):

Begin dit jaar kwam aan er een einde aan mijn lange, problematische relatie van vijf jaar. Vooral de laatste periode jaar was moeilijk geweest, met bergen emoties en tranen. Toen het uit was, was ik eigenlijk alleen maar opgelucht. Nog geen week later sliep ik met een andere man. Vriendinnen vonden het erg snel, maar ik was er zo aan toe om weer te genieten. Van uitgaan, van nieuwe mensen ontmoeten, van seks, van alle mooie en vrije dingen in het leven. Een nieuwe relatie: ik moet er voorlopig niet aan denken. Ik bepaal nu zélf wat ik wil. Ook wat betreft experimenteren op seksgebied. Vrijen met een vrouw is altijd een droom van mij geweest. In de relatie met mijn ex was daar geen ruimte voor. Nu lag de weg open, maar ik zag het toch niet zo snel werkelijkheid worden. Tot ik Sylvia tegenkwam op een afterparty. Ze had heel lang blond haar en grote borsten. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. We zaten een tijdlang te praten en ik voelde dat ze mij ook leuk vond. Net toen ik me afvroeg hoe ik toenadering tot haar zou kunnen zoeken, dook er een man op. Haar vriend. Mijn teleurstelling zette zich om in opwinding toen Sylvia mij voorstelde als een nieuwe vriendin die misschien wel zin had om nog wat bij hun te drinken. ‘Lijkt je dat wat?’ vroeg ze, terwijl ze me ondeugend aankeek. Ze overviel me er zo mee dat ik hartkloppingen kreeg. Maar haar vriend Robin zag er leuk uit en glimlachte verleidelijk naar me. Dus ik twijfelde niet.

In de taxi naar hun huis kon ik haast niets meer zeggen van de spanning. Thuis bleek dat Sylvia en Robin al veel meer ervaring met dit soort situaties hadden. Sylvia was biseksueel en ze gingen regelmatig uit om samen een vrouw te versieren. Zij nam mij mee om te douchen en toen zij mijn lichaam inzeepte met haar zachte handen ontspande ik. Robin had in de slaapkamer overal kaarsjes aangestoken en lag naakt op bed. We gingen samen bij hem liggen en begonnen met vrijen. Al gauw raakte ik in een soort trance. Ik voelde overal handen, benen, monden: fantastisch!

Het vrijen met Sylvia was heerlijk omdat het zo nieuw was met een vrouw. Toch maakte het feit dat Robin erbij was het helemaal af. Ik heb ontdekt dat ik wel van vrouwen houdt, lichamelijk, maar met een man, dat is toch ‘het echte werk’. Dus deze gecombineerde ervaring was helemaal perfect. Mocht ik nog eens de kans krijgen om zoiets mee te maken, dan sta ik er zeker open voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten